torsdag den 15. november 2012

Billedcensur på Mingler



Niels Thimmer har fjernet et af mine blogfotos. Der er ikke længere noget billede på min blog med overskriften Farfars mørke side.

Jeg vil naturligvis klage til Netredaktionen og bede om en forklaring. Bloggen er sandsynligvis min mest læste, og billedet har været på sitet i årevis, uden problemer.

Det kan sgu ikke være meningen, at vi også her på 24.dk skal til at sætte æbler ind for at tildække kønsdele på gamle nøgenfotos. Det virker helt forkert, når JP/Politikens Hus, som ejer sitet, ellers er meget imod den slags nypuritanske og absurde censur.

3 kommentarer:

  1. Nu er jeg forvirret.
    1. Du er på blogspot nu og da ikke Mingler?
    2. Jeg troede 24.dk var lukket ned? Jeg blev jo bannet derinde og kunne seføli heller ikke fungere med deres sporgpolitik, men det var også mit indtryk at løbet var kørt med det site pga avisen der jo også gik ned.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gen-uploader mine blogs fra Mingler, nemlig. Vores community site Mingler blev lukket for et par år siden, egentlig en underlig tak og kvittering for mediestøtten… Som nok bør afskaffes.

      Her på blogspot.dk kan jeg uploade mine blogs fra dengang med korrekt dato og tid. Men jeg ved ikke rigtig hvorfor jeg gør det…

      Slet
    2. Nåååhhh, på den lumske måde. Jamen den slags har jeg også været ude i, men det blev sgu noget rod haha :D

      Slet