torsdag den 22. april 2010

Dagens unge mand


Sønnike har selv mobilknipset og onduleret fotoet ved hjælp af et billedredigeringsprogram jeg ikke anede lå på min Sony Ericsson. Jeg hører også til dem der kun bruger en brøkdel af de muligheder min mobiltelefon har i sig.

Min Jeremy, som fylder 12 år i dag, han har tjek på den slags. Han har også koblet sin Playstation 3 op til internettet, så han kan spille og chatte med børn over hele verden. På den måde får titlen på hans favoritspil, Little Big Planet, en ekstra dimension. Som jeg ikke helt begriber.

Jo, jeg er stolt af min dreng. Og kan næsten ikke forstå at han allerede er blevet så stor. Næste år er han måske lige så høj som sin far… Og i hvert fald mindst lige så nysgerrig og kvik i pæren.

Hvad han skal have i fødselsdagsgave i aften? Det vil jeg ikke fortælle her. Hvem ved, måske er knægten også begyndt at læse blogs… Og det skal jo være en overraskelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar