tirsdag den 2. februar 2010

Sexet foto #9

Foto: Hans Splinter, Holland

Der er mange ting, som kan få mig til at tænke på sex. Papegøjer er bare endnu et eksempel.

Engang for mange år siden tog jeg kørekort. Og mange vil vide at det er ret normalt med små affærer mellem unge kvindelige køreskoleelever og deres mandlige kørelærere. Eller kvindelige kørelærere og unge mænd på vej til fire hjul i trafikken…

Jeg skal da gerne vedgå, at jeg også havde et crush on min kørelærer, og det blev modtaget med kys. Hun var en meget spændende kvinde, og så havde hun papegøjer derhjemme. Engang viste hun mig sin kakadue, som var meget kælen.

Man kan altså godt kæle for en fugl, i hvert fald var hendes hvide kakadue med de flotte gule nakkefjer vild med at blive nusset. Min kørelærer havde fundet ud af at den havde en slags G-punkt inde under den ene vinge. Når hun rørte den dér, sagde den Oi! og blev helt stakåndet af velvære. Den gule kam strittede i alle retninger og med lukkede øjne sitrede den over hele fjerpragten.

Ja, det er ikke formeget sagt at hun gav sin papegøje orgasme. Den skrattede og lagde hovedet bagover, og løftede vingen så kørelæreren bedre kunne komme til. Og så var det altså som om den havde sex og virkelig nød det helt vildt meget.

Kørelæreren og jeg havde ganske vist en tendens til at blive lidt lækkersøvnige efter køreskoletid. Men sidespring er ikke vejen frem i kærlighedslivet (logisk nok).

Vi stoppede forbindelsen da jeg bestod køreprøven og fik mit pap, men jeg havde i et års tid efter et postkort fra hende hængende på min opslagstavle. Det var en sidste kærlig hilsen, med lige præcis sådan en papegøje som på billedet. Varm, fræk og forførerisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar