onsdag den 20. januar 2010

Sexet foto #2

Foto: "gplatt", USA

Sig det med blomster, lyder et slogan. Og jeg synes sagtens man kan lægge et sigende tryk på dét. For blomster har fast plads i vores allesammens kærligheds- og sexliv.

Skriver jeg Love i søgefeltet på mit foretrukne photosite med royalty fri billeder, så popper der uforholdsmæssigt mange roser op. Især den røde rose signalerer kys, kram og kæl. Ja, jeg har sågar til en fest hørt en minglerkvinde omtale sin klitoris som en rosenknop…

Men for mig er en tigerlilje meget mere sexet. Se hvordan den åbner sig og lokker bierne til sig med længselsfuldt dragende fangarme, som når en fræk neglelakeret pegefinger kalder en potentiel elsker hen til sig. Teach me Tiger, lyder et hit fra en radio engang…

Og jeg tænker tilbage på en stor buket tigerliljer og skøn sex med en blomsterpige fra Amerikavej engang for over tyve år siden. Hun var enormt dejlig og sød. Men desværre holdt forholdet ikke lå længe.

Hun ville nemlig ha’ smæk, og det ønske var jeg ikke så god til at opfylde. Så hun slog op. Jeg slog ikke til…

Ingen kommentarer:

Send en kommentar