tirsdag den 19. januar 2010

Sexet foto #1

Foto: Patrick Nijhuis, Holland

Tro det eller lad være: Dette foto får mig til at tænke på sex – og lur mig om ikke det også får andre til at tænke i de baner.

Måske nogen som har elsket i et offentligt transportmiddel. Men mere sandsynligt nogen der som jeg kommer til at tænke på en speciel film.

Billedet viser en typisk gul amerikansk skolebus. De fleste af den slags er lange, men der er også nogle som er korte.

Shortbus hedder filmen. Jeg har set noget af den på TV2 Film – og den er stopfuld af newyorkere, sex og underfundige historier.

I filmen optræder en parterapeut, som aldrig har fået orgasme. Hun er ellers meget glad for sex og for sin mand. Det er ikke bare noget hun siger – i Shortbus får vi skam alt at se.

I jagten på det, franskmænd vist kalder "den lille død", får hun af venner foræret et pink vibrationsæg med fjernbetjening. Hendes mand får fjernbetjeningen, og hun kommer det avancerede sexlegetøj op i sin kusse.

Manden kan altså på afstand "ringe hende op" og stimulere hende. Hun ved ikke hvornår det sker, og han ved ikke hvor det sker.

Pludselig midt i en samtale med en bøsse vibrerer det i hendes underliv. Det er meget frækt. Tror hun.

Men i virkelighed står hendes mand bare i et andet rum og keder sig. Han læner sig op af en væg, med fjernbetjeningen i sin baglomme. Ægget i vaginaen vibrerer af samme årsag, som man uforvarende kan komme til at tænde og slukke for lyset i et værelse ved at læne sig op af dørkarmen, og kontakten…

Det er iøvrigt en skøn film. Det kan jeg sige, selv om jeg kun har set noget af den. Man behøver jo heller ikke spise hele ægget for at vide om det smager godt.

Billedet fortæller mig at jeg skal huske at se hele den æggende film næste gang den bliver vist på flimmeren, meget gerne sammen med min dejlige kæreste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar