søndag den 15. juni 2008

Jeg vil være punker


siger Erik Skovgards tolvårige datter Franella. – Men jeg må ikke for far!
Franella er en hardcore teenager. Hun kan sagtens finde på at gøre alvor af sit ønske om tre piercinger og en tatovering.

Hvad er der i vejen med at være en sød kartoffelpige fra Samsø?, spø’r vi enlige fædre, og tilføjer: – Punker!

– I skal ikke kalde mig punker!, siger Franella.
– Jamen, er det ikke det du vil være?
– Men jeg er det ikke. Det er noget jeg gerne vil være!
– Så er du jo en wannabe! Det er faktisk endnu værre!

Det nærmer sig et skænderi, så jeg foreslår at vi istedet laver en blog og spørger befolkningen på Mingler.

– Men så skal jeg bruge et foto,
siger jeg til tøsen.
– Okay, siger Franella, – men så skal jeg lige have make-up på!

Her er hun så: Mac-troldmandens datter, Franella.

Skal hun være punker?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar